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マーケティング管理論演習(Ⅱ)b

後期集中 その他 その他. 単位数/Credit(s): 2. 担当教員/Instructor: TAKEYASU ICHIKOHJI. 対象学年/Eligible Participants: 2年/Second year. 履修年度: 2024. 科目ナンバリング/Course Numbering: EEM-MAN620J.

科目名/Subject

Research Seminar in Marketing Management(Seminar IIb)

担当教員

一小路 武安

授業の目的と概要/Object and summary of class

研究を行っていくうえで必要となる理論的検討・フレーワークの構築・実証分析に関する指導を行う。
In this course, students will receive instruction on theoretical considerations, framework construction, and empirical analysis necessary for conducting research.

学習の到達目標/Goal of study

研究論文を自ら執筆できる能力を身に着ける。
SStudents will acquire the ability to write their own research papers.

授業内容・方法と進度予定/Contents and progress schedule of the class

学生の研究計画並びにその実行に関する発表を行い、フィードバックを受ける。
Students present and receive feedback on their research plan and implementation.

必要な連絡はGoogle Classroomを通じて行う。クラスコードは7przkljである。
Any necessary communication will be done through Google Classroom. The class code is 7przklj.

本演習はGoogle Meetを用いる。クラスルームにあるMeetのリンクにアクセスすること。
This course will be conducted in Google Meet. Access the Meet link in the classroom.

成績評価方法/Evaluation method

研究実施能力の程度によって評価する。

教科書および参考書/Textbook and references

    授業時間外学習/Preparation and Review

    各自の研究は授業時間外に行うものとする。

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